Om oss
Indre Namdal legetjeneste er et samarbeid mellom fire kommuner, med mål om å tilby stabile, trygge og moderne helsetjenester. Vi har et inkluderende arbeidsmiljø, gode faglige utviklingsmuligheter og flotte naturopplevelser i regionen.
Arbeidsoppgaver
100 % stilling som innebærer blant annet:
- Fakturabehandling og økonomisk oppfølging
- Korrespondanse og dokumenthåndtering
- Utarbeidelse og oppfølging av vaktlister
- Lagerføring og bestilling av varer
- Utarbeidelse av lønnsgrunnlag
- Oppfølging av leverandører og innkjøp
- Administrasjon av avtaler og kontrakter
- Generelle administrative oppgaver
- Stedfortreder-funksjon for daglig leder ved ferieavvikling og kortvarig fravær
Kvalifikasjoner
- Det er ønskelig med utdanning innen administrasjon, økonomi eller kontorfag
- Erfaring med fakturabehandling og administrative oppgaver
- Gode IT-kunnskaper, gjerne erfaring med systemer innen regnskap og saksbehandling i tillegg til Office-programmer
- Gode norsk-kunnskaper, muntlig og skriftlig
- Strukturert, selvstendig og serviceinnstilt
- Gode samarbeidsevner og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et utviklingsorientert miljø
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Faglig og personlig utvikling
- Trygt og inkluderende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Hjelp til bolig og barnehageplass ved flytting
Søknadsinformasjon
Søknadsfrist: 31. oktober 2025.
Tiltredelse: Etter avtale. Ved tilbud av stilling plikter vedkommende å fremlegge gyldig politiattest.
Kontakt: For spørsmål om stillingen kontakt styreleder Milda Alice Staldvik Mellingen på telefon 454 56 217.
Søknadsskjema